Avatar billede lq Nybegynder
19. september 2006 - 10:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ustabil og mærkelig skærm

Min maskine opfører sig meget mærkeligt. Når jeg logger på er der DELL startbilledet fyldt med streger. Proceslinjen når windows åbner er flosset. Selve skærmen er der enkelte steder med røde streger forskellige steder. Firefox fryser pludselig og så er jeg nødt til at slukke manuelt for maskinen. Jeg har forsøgt at opdatere driver til geoforce, men det hjælper ikke. Virusscan viser ikke virus.

Hvad kan der være galt?
Avatar billede woogoo Nybegynder
19. september 2006 - 12:17 #1
Evt. en fysisk fejl på grafikkortet? eller måske er skærmen istykker? prøv evt. at rykke i stikket og se om det sidder ordentligt i? Er der nogen ben i stikket der er knækket/bukket osv..
Avatar billede lq Nybegynder
19. september 2006 - 13:13 #2
Jeg glemte at sige, at det er en bærbar!

Er der en måde af checke om grafikkortet fungerer?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
19. september 2006 - 14:35 #3
lyder som defekt grafikkort, hvilken model er det ? nogle Dell har grafikkort der kan udskiftes (men det er ganske få modeller)
Avatar billede lq Nybegynder
19. september 2006 - 16:08 #4
Inspiron 5160
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:08 #5
brug for mere hjælp ?