Avatar billede ulbrandt Nybegynder
16. maj 2001 - 17:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lydoptager Win 98

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får lydoptageren til at optage mere end 60 sekunder ?
Avatar billede thaufer Nybegynder
16. maj 2001 - 17:45 #1
Jeg mener du bare stopper ved enden og bare fortsætter ved at trykke rec
Avatar billede ulbrandt Nybegynder
16. maj 2001 - 17:59 #2
Jeg søger en metode til ændring af
programmet så man kan optage uden afbrydelse, f.eks. en mulig opdatering så der ikke er den 60 sekunders begrænsning.
Avatar billede lhawk Nybegynder
16. maj 2001 - 19:31 #3
Download istedet Cool Edit, så får du en hel del flere muligheder at lege med. http://www.syntrillium.com/
Avatar billede johs_j Novice
16. maj 2001 - 19:48 #4
Først gemmer du en \'tom\' fil på 60 sek.
Derefter vælger du Filer og Ny.
Nu vælger du Rediger og Indsæt fil - her vælger du så den tomme fil du gemte først. Det kan du gøre så mange gange som du har brug for.
mvh
Johs.
Avatar billede ulbrandt Nybegynder
16. maj 2001 - 22:43 #5
Jeg har downloaded super sonic, men den virker kun i 10 dage, hvad med cool edit ?
Avatar billede lhawk Nybegynder
17. maj 2001 - 00:20 #6
I Cool Edit 2000 virker save funktionen kun i 30 dage. Jeg kan ikke huske hvordan det er med Cool Edit Pro.
Avatar billede ulbrandt Nybegynder
03. maj 2003 - 23:31 #7
OK