Avatar billede Slettet bruger
17. september 2006 - 17:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

i gange med ASP.NET..

hejsa allesammen ..

Jeg vil gerne i gang med ASP.NET, men ved ik lige hvordan jeg skal få indstalleret IIS på min com med Win XP home :-/ nogen der kan hjælpe mig her?

Mvh. Wackos
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
17. september 2006 - 18:15 #1
Det kan man ikke umiddelbart.
Der findes nogle bagveje til hvordan det kan gøres men det er meget besværgeligt og kan ikke anbefales.

Hvis du bruger asp.net 2.0 og download visual web developer express 2005 følger der en indbygget webserver med som du kan bruge til at debugge dine websider med.

Ellers skal du investere i en xp prof version.
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2006 - 18:18 #2
vil du ikke finde de der links, så er det ellers bare at installere det og så er det det eller hvad`?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
17. september 2006 - 18:25 #3
nej det er ikke ligetil mht IIS på home men med vwd  er det:
http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vwd/
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2006 - 18:27 #4
hmm.. Har droppet det indtil videre.