Avatar billede Jman Praktikant
16. maj 2001 - 15:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Generer thumbnail -> vis på intranet (2)

Hey!
Jeg søger et program/script, der kan følgende:
1. Generer thumbnail af eps-, pdf-, jpg-, tiff-billeder.
2. Thumbnails vises på en intranetside (alle thumbnails vises på samme side og ligger i samme mappe).
3. Ved klik på thumbnail vises billedet i fuld størrelse.
4. Herefter skal det være muligt at omdøbe eller godkende billedet. Hvis billedet bliver godkendt skal dette flyttes videre til en OK-mappe. Hvis billedet bliver omdøbt skal den eksisterende fil gennem processen igen med det nye navn.
-------
evt. kan der blive tale om betaling, hvis der kan leveres en komplet løsning, på basis af \"no cure no pay\"
Avatar billede brian Nybegynder
16. maj 2001 - 15:47 #1
Jeg tror ikke lige der er noget på markedet der understøtter samtlige filformater.
Altså skal der laves en komponent fra bunden.
Hvornår skal det bruges ?
Avatar billede Jman Praktikant
16. maj 2001 - 15:50 #2
snarest!
Avatar billede brian Nybegynder
16. maj 2001 - 15:52 #3
snarest ?? dage, uger eller ?
Avatar billede brian Nybegynder
16. maj 2001 - 15:53 #4
jeg spørger for at finde ud af om jeg har tid til at lave det til dig
Avatar billede Jman Praktikant
16. maj 2001 - 15:54 #5
Jeg skulle gerne have noget konkret inden for et par uger, men jeg ser hellere at produktet virker end det er forhastet
Avatar billede Jman Praktikant
17. maj 2001 - 01:06 #6
Er det noget du vil tage et kig på?
Avatar billede Jman Praktikant
19. juni 2001 - 19:36 #7
der skete ikke mget her - rykker til freelance