Avatar billede imtheman Nybegynder
15. september 2006 - 15:34 Der er 6 kommentarer

Byg selv stationær

Jeg skal hjælpe en ven med at købe en ny sationær.
Er der nogen der kender en god og billig "byg selv" computerinternetbutik?
Avatar billede imtheman Nybegynder
15. september 2006 - 15:36 #1
Jeg vil selvfølgelig gerne have så mange svar så muligt - så jeg kan sammenligne priser.
Avatar billede allanfo Praktikant
15. september 2006 - 15:51 #2
En rigtig god idé ville være at give lidt oplysninger om hvad den skal bruges til. Spil kræver f.eks. andet hardware end en ren kontorcomputer. Hvis den skal bruges til videoredigering, skal den have nogle hurtige harddiske. Skal den stå tændt om natten, skal den være lydsvag. Og prislejet er også en vigtig ting at vide.
Avatar billede imtheman Nybegynder
15. september 2006 - 17:03 #3
Den skal bl.a. bruges til 3D redigering. Og den skal koste ca. 8.000 kr. inkl. skærm.
Men det jeg hovedsageligt har brug for er et par adresser til computerinternetbutik.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
15. september 2006 - 17:17 #4
www.edbpriser.dk er et rigtig godt sted at starte. her sammenlignes priserne dagligt.
Avatar billede imtheman Nybegynder
16. september 2006 - 10:54 #5
Jeg kender selvfølgelig godt www.edbpriser.dk

Jeg skal bare bruge et par link til butikker hvor man selv kan sammensætte sin PC.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
16. september 2006 - 11:18 #6