Avatar billede cikorie Nybegynder
15. september 2006 - 06:01 Der er 3 kommentarer

computer genstarter

Hej.
Vi har et problem med vores stationær pc,den står og genstarter igen og igen.
Jeg kan ikke engang komme ind og starte i fejlsikret tilstand,når jeg prøver på det genstarter den bare igen.
Jeg håber,at problemet er godt nok beskrevet,jeg jo som sagt ikke komme ind og se hvad problemet er.
Avatar billede allanfo Praktikant
15. september 2006 - 06:05 #1
Har i prøvet at åbne den, og pille diverse ting fra, så der kun er 1 stang ram og grafikkortet tilsluttet?
Avatar billede allanfo Praktikant
15. september 2006 - 06:07 #2
Altså hverken harddiske, diskdrev, cdrom eller dvd tilsluttet. Hvis den så stopper, og beder om en boot-diskette, så er der tegn på at det enten er softwaren på harddisken, eller en af de andre enheder, der er defekte.
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2006 - 07:28 #3
Mener du dermed at den også genstarter når harddisken er er koblet fra??