Avatar billede klumpie Nybegynder
14. september 2006 - 01:43 Der er 3 kommentarer

3 printere og 1 scanner på netværk

Hej,

Jeg har 2 parallelports printere, og en USB multifunktions maskine med printer og scanner, som gerne skulle på et netværk hvor alle gerne skulle kunne printe på de 3 printere, og scanne på scanneren.

Hvad har jeg brug for? Fordi kan ikke se nogle steder om det er muligt at scanne via de såkaldte print servere?
Avatar billede nva Praktikant
14. september 2006 - 07:59 #1
Lyder som om Networkmagic lige er noget for dig http://www.networkmagic.com/
Avatar billede klumpie Nybegynder
14. september 2006 - 11:07 #2
Men det kræver jo at cd pc'er hvor printeren er tilsluttet er tændt, og dette er ikke meningen.

Der skulle gerne kunne printes / scannes, uden at en pc / server er tændt.
Avatar billede kenp Novice
14. september 2006 - 23:12 #3
Det skal du nok ikke satse på specielt scanner delen vil ofte give problemer, hvis ikke helt umuligt med mindre at det er en netværksscanner.