Avatar billede caroc Praktikant
13. september 2006 - 19:27 Der er 1 løsning

Trådløs stofa med pc + macbook

Efter lidt søgen omkring har jeg læst herinde at det nu er blevet lovligt at dele ens stofa internetforbindelse med flere computere - de yder bare ikke support.
Men har lidt problemer med at få det til at virke da det henholdvis er en pc og en macbook der skal tilsluttes. Den trådløse forbindelse virker fint på pc'en men mac'en kan ikke tilslutte (dog kan den se forbindelsen).

Jeg har tilsluttet det på den her måde:

Stofa modem - Hawking HWR54G wireless router
(altså ingen forbindelse til noget computere med netværkskabler)

Hvad kan fejlen være siden mac'en ikke kan tilsluttes?
Avatar billede caroc Praktikant
13. september 2006 - 20:13 #1
har fundet ud af problemet - det var noget med passwordet.. fordi det var hex skulle det startes med et $..