Avatar billede olerom Nybegynder
13. september 2006 - 10:52 Der er 1 kommentar

Free lance SharePoint designer søges

Vort firma arbejder med SharePoint og vores nyeste applikationer kører på SP2007 Beta.

Vi søger en freelance designer der kan assistere os med at få bygget et flot præsentations site. Vi har det meste af præsentationen på plads (tekst/foto etc), men mangler en dygtig designer til at pakke det hele ind i en international/professionel skal.

Der er tale om en opgave her og nu - og løbende tilretninger/udbygninger.

Al tekst er på engelsk så det er en fordel hvis det ikke er helt fremmet for personen.

Kender du en der kan være interesseret?

mvh Ole
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. september 2006 - 11:10 #1
Jeg ville kontakte virksomheden http://www.peoplenet.dk der er meget stærke på sharepoint, de vil helt sikkert kunne løse opgaven for jer. De har bl.a lavet store opgaver for forsvaret og de kan også håndterer meget små opgaver. jeg ved at de har styr på 2007beta da de allerede har kørt præsentationsrunder i de nye muligheder