Avatar billede digogmig Nybegynder
12. september 2006 - 21:45 Der er 2 kommentarer

fejl på mine Flash-knapper

Hej med jer.
Jeg har fået fejlmeldinger fra brugere på min side. De siger at de skal trykke 2 gange på menuknapperne, som er flashknapper fra basisversionen af MX2004 versionen, før de virker.

siden hedder: www.see-twice.dk

Er der nogen der ved hvad jeg har lavet galt ?

Jeg skynder mig lige at sige med det samme at jeg ikke er nogen  haj til programmet.
Avatar billede cpufan Juniormester
12. september 2006 - 22:33 #1
Avatar billede cpufan Juniormester
12. september 2006 - 22:35 #2
ja det var det så,

du kan opdaterer din dreamweaver,
som så vil sørge for at rette dine sider til, når du åbner dem for redigering.