Avatar billede tjekdenne Nybegynder
11. september 2006 - 18:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vedligeholdelse af skærm

Hvordan skal man egentlig holde en widescreen-skærm ren på en bærbar computer?

Er der noget særligt udstyr man plejer at bruge?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
11. september 2006 - 19:00 #1
du kan få rense væske lavet specielt til lcd skærme :)
Avatar billede coderdk Praktikant
11. september 2006 - 19:37 #2
Nej, det er det samme som på en almildelige skærm på en bærbar computer :P
Jeg har brugt sådan noget ajax vinduesrens, det virker fint... ;P
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
11. september 2006 - 20:31 #3
Jeg synes bare det virker som denne skærm er speciel i forhold til mine andre computeren. Den er ret blank, og billedet nærmest skinner, så jeg har ikke nænnet at rengøre den med noget endnu
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. september 2006 - 00:25 #4
En klud med rent vand, og så tørrre efter med en bomuldsklud.

Jeg ville aldrig anvende noget med kemi med mindre det direkte er beregnet til dette formål.
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
19. september 2006 - 21:17 #5
Nå - det ser ikke ud til at der sker yderligere i spørgsmålet, men jeg tror også at dette er tilstrækkeligt, så hvis I blot lægger et svar, så kan I dele pointene, så jeg kan lukke det igen
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
20. september 2006 - 19:13 #6
bare spring mig over :) points er ikke vigtigt for mig....
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
23. september 2006 - 12:05 #7
Læg nu et svar, så jeg kan lukke igen :-)

Den første, der lægger et svar, får pointene
Avatar billede coderdk Praktikant
23. september 2006 - 12:22 #8
;-D