Avatar billede stormester Nybegynder
16. maj 2001 - 11:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program der kan optage det der sker på skærmen?

Findes der et Mac program der er i stand til at optage det der sker på skærmen. Et program der kan \"grabber\" til f.eks. Quicktime.
Programmet skal bruges til at lave en præsentation af et andet programme med.

Avatar billede madd Nybegynder
16. maj 2001 - 11:27 #1
lytter med....
Avatar billede darkmoon Nybegynder
16. maj 2001 - 11:35 #2
Ja, jeg har lige kigget lidt rundt men jeg kan sku\' ikke komme på det. I alle tilfælde var det købeware.

www.versiontracker.com fandt jeg denne:

http://www.tietovalta.fi/~sascha/realbug/download/grabber/

check den ud, den er gratis.

/thomas
Avatar billede egonspock Seniormester
16. maj 2001 - 20:33 #3
Der er mindst tre andre muligheder:

Gif-Gif-Gif, som findes på dansk sågar og komprimerer helt vildt (dog uden lyd)
Snapz Pro fra Ambrosia og
Screencatcher fra et andet kendt firma.

Til film uden lyd foretrækker jeg klart 3*gif, men hvis du skal have skærmdumps, der ikke kan klares med æble-skift-3 eller æble-skift-4, eller skal have lyd med, så er de to andre programmer sikkert at foretrække. Men prøv roligt gif-gif-gif! du finder det her:
http://homepage.mac.com/mothsoft/peda.html