Avatar billede flashit Nybegynder
11. september 2006 - 08:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ms sql 2005 script database og indhold

Hej E.

Jeg har en ms sql server 2005.

I denne har jeg en lokal database incl. En masse tabelle, SP og data.
Ud over min lokale så har jeg oprettet en connection til min ms sql server 2005, som ligger hos mit webhotel.

Hvordan får jeg nemmest scriptet den lokale databasen, og lagt denne på den remote?
Og
Hvordan får jeg kopieret dataen fra min lokale til den remote?

Mvh
Jakob
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
11. september 2006 - 08:55 #1
det nemmeste er at bruge redgate eller sqldelta

www.redgate.com eller www.sqldelta.com

Med disse værktøjer kan du sammenligne data direkte.
Begge programmer koster penge men du kan prøve dem i en trial version
Avatar billede flashit Nybegynder
11. september 2006 - 09:19 #2
tak. Jeg ved godt at jeg skrev den nemmeste måde. Men er der ikke en måde med ms sql 2005.
Avatar billede flashit Nybegynder
07. oktober 2006 - 20:55 #3
Tak for hjælpen, lægger du ikke et svar :-)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
08. oktober 2006 - 09:31 #4
svar :)