Avatar billede oo Nybegynder
10. september 2006 - 19:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nogen der har erfaring med FriBetaling.dk?

Jeg leder efter meninger og erfaringer fra folk der bruger eller har brugt FriBetaling.dk som betalingsside i deres webshop...

Jeg er i gang med at udvikle min egen shop i ASP.NET, jeg mangler derfor også lidt hjælp til at udvikle denne del.

På forhånd tak..!
Avatar billede koldstar Nybegynder
12. september 2006 - 16:48 #1
hej oo
Jeg har lavet et projekt hvor jeg brugte fribetaling.dk. Alle informationer står på deres website så det er ret let at gå til. Jeg havde dog lidt problemer med visning af billeder, men sendte dem en mail som de svarede på samme dag. Så dem kan du roligt benytte :)
Avatar billede oo Nybegynder
13. september 2006 - 10:24 #2
Var det også i et ASP.NET miljø?
Hvis det var, ville jeg meget gerne se din løsning mht. åbning af betalingvinduet gennem remoteLoad og overførelsen af parametre såsom beløb, ordrenr, o.l....
Avatar billede koldstar Nybegynder
13. september 2006 - 10:36 #3
Det var ASP 3.0, da kundens eksisterende site var lavet i dette. Men jeg kan godt lige prøve at finde et eksempel på overførslen af parametre.. Men har først adgang til det i aften, så du må vente lidt :)
Avatar billede oo Nybegynder
13. september 2006 - 10:37 #4
Mange tak... :-)
Jeg venter...
Avatar billede koldstar Nybegynder
13. september 2006 - 18:06 #5
Så er jeg her, men det er desværre begrænset hvad du kan se ud fra dette:

https://pgw.fribetaling.dk/remoteload/remoteload.fri?page=http://www.mitdomæne.dk/Order.asp&reload=1&GUID={5A16FC7A-507F-4603-93F5-AF137CB386AB}&OrderId=14&version=2&charset=iso-8859-1

Det eneste du skal ændre er page= til den side du vil vise. GUID og orderId er mine egne variable, som bliver brugt ved betalingen.
Avatar billede oo Nybegynder
13. september 2006 - 18:44 #6
Tak for hjælpen...!

Jeg troede faktisk kun at html sider var tilladt som betalingsside!

Lige et sidste spm...
Hvordan loader du din betalingsside?
Som popup, i samme vindue, eller ?
Avatar billede koldstar Nybegynder
13. september 2006 - 19:29 #7
Jeg loader den bare i samme vindue.