Avatar billede dennis_p Nybegynder
07. september 2006 - 13:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken TFT skærm

Jeg søger en TFT skærm som er kanon med hensyn til kontrast og refresh hastighed så der ikke er noget hakken i billedet ved BF2 eller andre hurtige FFS spil...

Jeg har i øjeblikket en Sony G450...Jeg søger noget lidt tilsvarende
Avatar billede dennis_p Nybegynder
07. september 2006 - 13:06 #1
Nå ja den må max koste 6000,-
Avatar billede snakeeye Nybegynder
07. september 2006 - 16:12 #3
Jeg er selv på udkig efter en ny skærm og har overvejet den samme samsung skærm som du har bestilt.

Så jeg kunne godt tænkte mig at høre om dine erfaringer med den.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. januar 2007 - 17:10 #4
snake>> Jeg er meget glad for min 205BW, den er super lækker. Min kone er grafiker og hun er meget tilfreds med farverne på den. Så vi kan give den 5 ud af 5 stjerner.