Avatar billede dpp83 Nybegynder
07. september 2006 - 11:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til køb af low profile grafikkort

Hej derude,

Jeg behøver lidt hjælp til køb af et low profile grafikkort.
Jeg har surfet nettet, og edbpriser, og der er jo rigeligt at tage af - men det jeg har studset over er at producenterne skriver at deres kort er low profile, uden at den bracket som man skal sætte skræmstik til også er low profile?!

Dette gør det unægteligt til noget af en jungle at finde det rigtige, og derfor denne forspørgsel:

Er der en der har/kan finde et kort med følgende "specs":

1. AGP x8
2. Ægte low profile, dvs. ikke kun et smalt kort, men også en low profile bracket.
3. En pris på omkring de 500,- (plus minus ca. 100,-)

Tak på forhånd.
David
Avatar billede john.doe Nybegynder
07. september 2006 - 22:29 #1
http://www.winkas.dk/winkaswebshop/vare_detaljer.asp?FUnique=331&IDPage=196220
Det er dette du søger, det er lowprofile og low profile bracket medfølger så
du selv kan skifte.
Avatar billede dpp83 Nybegynder
19. september 2006 - 10:39 #2
Takker