Avatar billede koden Novice
06. september 2006 - 21:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fladskærms tv. Et svært valg??

Jeg bor i Lyngby og der findes hifi klubben og alfa wiev.
Nærliggende at vælge et tv derfra.

Men hvad skal man gå efter???
jeg tror 32 tommer er nok.
der skal være rimelig lyd
Hvad er der af muligheder, når man gerne vil bruge skærm som både tv og pc skærm?
Et laaaangt skærm kabel fra pc'en.
Er der nogen trådløse muligheder pc til skærm?

Eller er der bare nogen her der har gode erfaringer med noget?

Hifi klubben skriver følgende som i kan læse forneden:

HD-ready. Hvis tv’et bærer HD-ready logoet, overholder opløsning og tilslutninger kravene til fremtidens højopløste tv-standarder. Husk: logoet er ingen kvalitetsgaranti i sig selv - et dårligt tv kan sagtens være HD-ready!
Grade A-panel. Fladskærms-paneler findes i to kvaliteter: Grade A og Grade B. Grade A er første sortering, som lever op til de strengeste kvalitetskrav. Alle Hi-Fi Klubbens leverandører bruger Grade A.
Tuner. En god indbygget tuner giver dig et godt billede med almindelige tv-signaler. Mange billige tv falder fuldstændig igennem på dette punkt, så bed om at se tv’et med et antennesignal - ikke kun en dvd! Med en digital tuner kan du modtage fremtidens digitale tv-signaler. Dette kræver en separat tuner-box eller en indbygget DVB-T tuner, som kan fås til nogle af Hi-Fi Klubbens bedste tv. Tag stilling, inden du køber - en indbygget DVB-T tuner kan ikke eftermonteres.
HDMI-indgang. Fremtidens standard for tabsfri, digital overførsel af lyd og billede. HDMI giver dig optimal kvalitet med et minimum af kabler.
Billedkvalitet. Kvalitetsforskellen på gode og dårlige fladskærms-tv er langt større end på billedrørs-modeller. Et billigt fladskærms-tv kan være så dårligt, at ingen kan holde ud at se på det i længden - rent spild af penge! Så brug dine øjne og din sunde fornuft. Det er tit mere end nok til at afsløre underlødige produkter.
Avatar billede koden Novice
06. september 2006 - 21:12 #1
07. september 2006 - 06:40 #2
Avatar billede koden Novice
07. september 2006 - 08:33 #3
Avatar billede perj Nybegynder
07. september 2006 - 09:10 #4
Vent nu ikke for længe:-) Her er endnu et godt link.
http://www.pcworld.dk/c/fjernsyn
Avatar billede koden Novice
13. februar 2007 - 09:42 #5
luk