Avatar billede rosendal2 Nybegynder
06. september 2006 - 13:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan er det jeg svarer på et regneark ?

Hej

Jeg har fået et regnark tilsendt vedhæftet - skal skrive nogle oplysninger ind og returnere det hvordan er det man gør det nemmest?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. september 2006 - 13:55 #1
Er det ikke bare gemme Excel filesn aabne det lokalt paa din pc. Herefter indtaste dine informationer  save det lokalt og vedhaeft det til en mail og send det igen?

mvh
mads
Avatar billede mrjh Novice
06. september 2006 - 14:02 #2
Eller i dit regneark, gå i menuen filer, send til
Avatar billede rosendal2 Nybegynder
06. september 2006 - 17:41 #3
ok  det skal gemmes på mi egen pc  -  synes der var noget med man kunne taste direkte ind og besvare
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
09. september 2006 - 13:22 #4
Hvis afsenderen står i Excelarket og klikker "Filer" -> "Send til" -> "Postmodtager (til gennemsyn", vil der, når du modtager mailen og åbner arket, være en værktøjslinie med knappen/teksten "Besvar med ændringer, øverst i Excel"
Avatar billede rosendal2 Nybegynder
11. september 2006 - 06:41 #5
Mange tak det var lige det jeg efterlyste  -  vil du have point akyhne ?  så giv et svar
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. september 2006 - 12:21 #6
Velbekomme.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. september 2006 - 12:21 #7
...igen :-)