Avatar billede bundkort Nybegynder
04. september 2006 - 22:44 Der er 6 kommentarer

Viasta Parabol

Hej
Jeg har en viasat parabol, plus reciver (Pace DS-230NV)http://www.viasat.dk/main.phtml?nav=2578&page_type=document&document=71707
Det Virker som det skal.
Men mit spørgsmål er,
Jeg har tdc-kabel tv også, kan jeg køre tv signalet fra væggen af via antenne stik, over i reciveren, så jeg også kan se tv2 og de andre kanaler der er fra tdc kabel-tvet ?
Fordi jeg vil køre dette, er fordi min tv tuner i mit tv er ret skod, så tænkte på at køre det over scarstik.
Håber nogen kan svare, eller har en løsning.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. september 2006 - 22:58 #1
nej den vil kun gennemsløjfe signalet, så du vil stadig skulle bruge tvét tuner
Avatar billede bundkort Nybegynder
04. september 2006 - 23:00 #2
okey, hvad er der så et antenne stik ind & udgang, på reciveren, hvad skal man så bruge den til
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. september 2006 - 23:02 #3
det er til tv der ikke har scart stik, således man modtager kanalen fra sat modtageren som en alm tv kanal
Avatar billede bundkort Nybegynder
04. september 2006 - 23:05 #4
okey på den måde jeg takker mange gange..
Så hvis det er, så skal jeg købe mig en dvd med tv indgang eller en video hvor man kan køre det over,
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. september 2006 - 23:40 #5
ja det er en mulighed, men tvivler på billedet bliver meget bedre af det.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 07:41 #6
brug for mere hjælp ?