Avatar billede dentalflosstycoon Nybegynder
03. september 2006 - 19:34 Der er 3 kommentarer

Flash Log-in med DB?

jeg skal til at lave en log-in funktion i flash (f8 til P8)
- kun username og password
- brugerne skal KUN kunne komme ind via sitet gennem flash log-in’et
- der er lidt over 100.000 brugere
- programm¸rerne jeg arbejder sammen med kender (ekstremt) lidt til Flash
- Flash filen er embedded i et html site (php, mySql) og skal sende videre til en ny html side.

så jeg ville h¸re hvad man/jeg skal v¿re opm¿rksom på når der skal kommunikeres med en DB med så mange brugere.

..og hvad med sikkerheden?

Og om der sidder nogen med en god l¸sning inden jeg går på Google og lader mig inspirere af hvad der ligger derude af tuts og sourcefiler.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
03. september 2006 - 22:35 #1
Prøv evt. at høre ham her ad:
http://www.eksperten.dk/spm/716349
Avatar billede dentalflosstycoon Nybegynder
04. september 2006 - 08:26 #2
den tråd går vist mere på et unikt log-in fremfor kommunikation med DB ?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
04. september 2006 - 19:54 #3
Ah, du burde kunne få noget ud ad det til dit projekt. Der er ikke den store forskel. Hele humlen ligger i at du ikke røber noget i din flashfil, da den kan decompiles.