Avatar billede cooltie Nybegynder
15. maj 2001 - 19:35 Der er 4 kommentarer

Tilføje linier fra en form!

Hej,

Hvordan kan jeg tilføje tekst fra en form til en slag (indkøbskurv) via et array i ASP kode!

Jeg har altså en side hvor jeg indsætter noget data i en form og når jeg på tilføj så vil jeg tilfører det indtastet til en slag indkøbskurv...

Og er array den rigtige løsning?
Avatar billede brian Nybegynder
15. maj 2001 - 23:08 #1
Det er en større opgave at lave en indkøbskurv og der er en del ting der skal tages højde for.

Der findes dog nogle gratis færdigudviklede og jeg vil anbefale at du kigger lidt på dem og få en idé om opbygning - eller ligefrem rette koden til og bruge den.

Her er en god en :
http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=100
Avatar billede brian Nybegynder
15. maj 2001 - 23:09 #2
Du kan se en demo af den på : http://www.urlogy.com/eposter/default.asp
Avatar billede cooltie Nybegynder
16. maj 2001 - 10:12 #3
Jeg har udviklet min indkøbskurv...men jeg kan ikke få den til at tilføje det jeg indtaster i formen til linierne...
Avatar billede brian Nybegynder
16. maj 2001 - 12:51 #4
Hmm, det kræver vist et indblik i koden