Avatar billede handydating Nybegynder
02. september 2006 - 17:29 Der er 3 kommentarer

HandyDating.dk søger ligeværdig partner (medejer)

HandyDating.dk gik i luften november 2005 og fik med det samme stor bevågenhed.
Vi har mere end 4.500 medlemmer og tallet stiger stødt.
HandyDating.dk er enmandsejet og søger partner mest pga. manglende tid.

Den grundlæggende adgangsbillet til partnerskab er, udover stor interesse og engagement, kapitalindskud, svarende til 50% af værdien af konceptet HandyDating.dk, med henblik på massiv markedsføring.

-Er du evt. stærk i PHP og MySQL og/eller har andre kompetencer
-kan du se den gode idé i konceptet,
-synes du det er sjovt at være admin, både den hjælpende og bestemte, og
-har du lyst og tid til ofte at være online,

så skriv lidt om dig selv, hvad du kan tilbyde og hvorfor du gerne vil være "den anden del" af HandyDating.dk.
Du er ligeledes velkommen til at stille nogle afklarende spørgsmål i din mail.

Du hører fra os senest om 14 dage fra dags dato.

Mvh
www.HandyDating.dk
V/ Steen H
info@HandyDating.dk
Avatar billede abruscato Nybegynder
03. september 2006 - 19:39 #1
Avatar billede handydating Nybegynder
08. oktober 2006 - 21:11 #2
LUKKET

Mvh HandyDating.dk
Avatar billede dkfire Nybegynder
19. marts 2008 - 17:29 #3
Du skal lukke et spørgsmål ved selv at lægge et svar og acceptere dette.