Avatar billede tigertool Nybegynder
02. september 2006 - 14:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gratis Project Management System

Hej,

Jeg skal til at starte et lille software udviklings projekt så jeg søger et gratis project management system, web-basseret. Følgende skal være muligt:
- Oprette tickets (bugs, forbedringer osv)
- Kalender funktionalitet
- Planlægning af milestones

Det ville også være dejligt hvis der var mulighed for at dokumentere  og uploade filer.

Nogen der kender sådan et gratis system?
Det ville være perfekt hvis det var udviklet i PHP og MySQL.
Avatar billede ducks Nybegynder
02. september 2006 - 14:46 #1
Gad vide hvad forkortelsen for Project Management System bliver hehe.

Du kan prøve at kigge her, der er mange gratis kvalitetsting på sourceforge, og her er hvad jeg kunne finde ved at søge efter Project Management System: http://sourceforge.net/search/?type_of_search=soft&words=project+management+system
Avatar billede tigertool Nybegynder
13. september 2006 - 19:27 #2
Tak