Avatar billede ircnoob Nybegynder
01. september 2006 - 19:56 Der er 2 kommentarer

Upload asp.net site i visual studio

Hej,
så vidt jeg har forstået det er det nødvendigt at uploade website gennem visual studio da den skal konvertere csharp koden om til html ..

Men har et underligt problem, har et asp.net webhotel jeg lige har fået.. Kan fint logge ind med almen ftp client, men i visual studio, hvis jeg bruger "copy website" - som jeg går ud fra man skal, så står der i remote site vinduet: "The ~/ directory does not exist." .. hva er nu det for noget pjat og hvordna kommer jeg videre ?
Avatar billede ircnoob Nybegynder
01. september 2006 - 20:44 #1
Er der andre programmer man så akn uploade med ??
Avatar billede websam Nybegynder
02. september 2006 - 11:00 #2
Når du vil oploade dine filer gør du det bare med ftp fra den mappe hvor du har filerne liggende ;o)

/Websam