Avatar billede medievil Nybegynder
31. august 2006 - 15:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Underligt udseende I windows.

Jeg håber jeg opretter det rigtige sted.

Men jeg formaterede min computer her for et par dage siden, hvor det derefter så fint ud, derefter installerede jeg programmer osv. Men pludselig blev ikonerne temmelig store og teksten anderledes. Og jeg havde ikke rodet ved hvordan det skulle se ud. Men jeg har taget et screenshot så i kan se hvad jeg mener, sådan her sættes den til, når jeg vælger standard, eller for den sags skyld windows classic:

http://www.deje.dk/pics/problem.jpg
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
31. august 2006 - 15:43 #1
Det kan ændre det tilbage til den blå standard farve. Hvis du synes at alt er blevet meget stort er det nok opløsningen, og den går du ind under indstillinger under egenskaber for skærm og sætter den op til et passende f.eks 1024x768 hvis det er en 15 eller 17 tommer skærm måske helt op til 1280x1024 også for 17 tommer. prøv at kigge på det og kom tilbage.
Avatar billede medievil Nybegynder
06. september 2006 - 17:41 #2
Undskyld jeg ikke har henvendt mig nogen før med tilbage svar, det er ikke opløsningen den er gal med, har en bærbar hvor den står til 1024x768, det er stadig stort hvis jeg ændre det, det er som om at teksten og ikonerne bare er blevet større. Som man også kan se på screenshotet, som er taget i formatet 1024x768
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
06. september 2006 - 20:59 #3
Hvis du klikker på effekter kan du ændre på størrelsen af ikonerne med et flueben, og skriftsstørrelsen har du vel prøvet at ændre nederst i vinduet hvor der står skriftstørrelse
Avatar billede medievil Nybegynder
08. september 2006 - 16:19 #4
ja jeg kan sagtens ændre det, os lave ikonerne små, men det er bare underligt at det som den som standard har er blevet lavet om :S Det sker også på nogle hjemmesider og det er et ret stort problem for mig. Jeg kunne godt sidde at ændre det hele manuelt, men jeg tror det ville tage lang tid hvis jeg skulle ramme det som før, og tror ikke det ville hjælpe på browsere
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
11. september 2006 - 21:02 #5
Hvad teksten angår så er det vel ikke funktionen >Ctrl< + scrollhjulet på musen, der driller dig. Den funktion kan ændre størrelsen på teksten på visse hjemmesider.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
28. september 2006 - 16:17 #6
medievil, har du fundet ud af hvad der car galt.
Avatar billede medievil Nybegynder
03. januar 2007 - 15:40 #7
Fandt aldrig ud af hvad det var, og glemte at tjekke siden her ! sry :) men lukker tråden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2007 - 20:24 #8
"glemte at tjekke siden her"

Vil det sige at du aldrig tjekker mail?