Avatar billede thomas_b Nybegynder
29. august 2006 - 19:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Låne plads til én fil, 2 dage - gratis

Jeg søger plads til en fil... da min server bliver lukket ned et par timer imorgen...

En der vil donere en plads til en fil 2 dage ?

på forhånd 1.000 tak...
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2006 - 19:39 #1
Hvilken fil drejer det sig om, størrelse osv.
Avatar billede thomas_b Nybegynder
29. august 2006 - 19:54 #2
en asp-fil og den fylder nogle få kb...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. august 2006 - 20:00 #3
1) Skal den kunne afvikles?
2) Hvorfor downloader du den ikke bare til din egen computer, og uploader den igen imorgen?
3) Hvis du ikke har download eller upload, men kan redigere filer (via et webinterface), kan du kopiere indholdet af filen.. i morgen kan du så oprette en ny asp fil, og indsætte koden

Hvad siger du til det..? :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. august 2006 - 20:03 #4
Hvis indholdet af ASP filen (som jo er tekst) er top hemmeligt, og du pakke den ned med f.eks. WinZip eller WinRar, og sætte kodeord på filen (via pakkeprogrammet).
Derefter kan du sende den til en person, som kan lagre den for dig.

Det skal lige siges, at kodeordet kan knækkes.. jo længere det er, og jo mere blandet (tal, bogstaver og mærkelige tegn), jo længere går der før man kan knække..

Det er en mulighed.. hvis det er top hemmeligt, eller hvis du er lidt paranoid.. :-)
Avatar billede thomas_b Nybegynder
29. august 2006 - 20:04 #5
1. Ja den skal kunne afvikles...
2. Den skal fungere således at den pinger en side, hvis den ikke findes kommer den med en besked, hvis den gør, bliver man viderestilt...
Det er så brugeren ikke lider nedetid mere end højest nøedvendigt...
Avatar billede thomas_b Nybegynder
29. august 2006 - 20:06 #6
thesurfer --> Det er slet ikke tilfældet... - den skal bare kunne afvikles...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. august 2006 - 20:20 #7
Opret en bruger her: http://system.frip.dk/
Avatar billede thomas_b Nybegynder
29. august 2006 - 21:59 #8
Den skal kunne køre: AspPing.Conn og det kan den ikke...
Avatar billede thomas_b Nybegynder
25. juli 2007 - 07:13 #9
lukker