Avatar billede tmulds Nybegynder
28. august 2006 - 13:37 Der er 2 kommentarer

Netværksdrev ikon har erstattet cd-drev ikon

Jeg kan ikke fjerne/ændre ikonen som viser hvilket drev der er adgang til. E: er egentlig en cd-brænder men vises som et netværksdrev. Jeg kørte Net Use i kommanolinjen, og der blev den først vist som frakoblet netværksdrev, nu er den væk i Net Use, men stadig (irriterende) til stede i Min Computer.
Drev-oplysningerne svarer til cd-drevet.
Når jeg logger på med en konto som ikke får mapped nogle drev ud, er der ikke nogle problemer. Der er ikke nogle af de mappede drev der skal være E:
Avatar billede off-line Nybegynder
28. august 2006 - 14:18 #1
Højreklik på ikonet. Under egenskaber, er der et felt for ikoner.
Avatar billede off-line Nybegynder
28. august 2006 - 14:20 #2
Ellers prøv med Microsoft Tweak-UI (kan downloades)