Avatar billede surfman Nybegynder
24. august 2006 - 21:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lille programerings opgave - Logind

En som har tid til og lave en lille opgave.
Jeg skal bruge et script hvor der er en admin del hvor man kan oprette et brugernavn og password også er der et felt hvor man kan skrive en adresse på en hjemmeside.

også en logind form..

Så når man logger ind med et brugernavn & password så går den ind på den side admin har skrevet i feltet. Skal åbne i et ny vindue...

Det skal være muligt og oprette mange bruger ;).

Må gerne kører på database, eller det den vel nød til hehe.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2006 - 21:49 #1
Men hvis du logger ind skal den vil bare gå videre til den anden side, men skal der også tjekkes på den om man er logget ind?
Avatar billede thephpman Nybegynder
24. august 2006 - 22:01 #2
Ja det vil være dejligt hvis man kan det, det skal nemlig være sådan jeg kan skrive en side f.eks http://minside.dk/logind/gaklkmgsogjs/index.php

Ja den skal bare gå videre til den side jeg har skrevet.
Avatar billede thephpman Nybegynder
24. august 2006 - 22:01 #3
ikke den http://minside.dk/logind/gaklkmgsogjs/index.php ;) men den jeg har skrevet i admin delen.
Avatar billede e_w Nybegynder
25. august 2006 - 00:59 #4
kan godt fikse det for dig, kontakt mig via mail eller msn..

Mail: william@engbjerg.net
msn: williamengbjerg@hotmail.com

Mvh. e_w
Avatar billede surfman Nybegynder
26. august 2006 - 10:18 #5
nogle som kan lave det?
Avatar billede showsource Seniormester
28. august 2006 - 23:11 #6
Det download jeg lavede til dig tidligere, der jo login på.
Med andre ord, hvis du bruger det, så skal du jo blot angi' i et mysql kolonne hvad man må ved login.
Og det var vist et forkert link du sendte i en mail til mig? :O)
Avatar billede surfman Nybegynder
31. august 2006 - 15:21 #7
lukket.