Avatar billede jonasjuulhansen Nybegynder
24. august 2006 - 16:34 Der er 3 kommentarer

Problemer med skærmopløsningen

Jeg har lige købt en Medion Multimedia pc i aldi. Og computeren virker fint men skærmopløsningen er forvrænget på trods af at driveren til skærmen (en acer) er installeret fx. når man sætter skærmopløsning op i 1280 er billede total forvrænget. Dette er intet problem på min gamle computer. Hvad kan være galt?
Avatar billede kwudo Nybegynder
24. august 2006 - 17:56 #1
Prøv med en anden skærm opløsning, kontakt forhandleren eller kig forbi www.acer.dk
Avatar billede jonasjuulhansen Nybegynder
25. august 2006 - 17:46 #2
Det hjælper ikke. Billede er stadig uskarp. Jeg afprøvede computeren med en anden skærm og det hjalp - der var ingen problemer med uskarpheden. Det er underligt at skærmen og computeren tilsyneladende ikke "kan arbejde sammen" på trods af at alle drivere er som de skal være.
Avatar billede kwudo Nybegynder
24. oktober 2009 - 17:42 #3
svar