Avatar billede autobahn Nybegynder
23. august 2006 - 19:53 Der er 2 kommentarer

Avi med permanente undertekster

Jeg har flere avi filer med tilhørende undertekstfiler i sub- og srt-format. Jeg vil gerne lave dem om til svcd, så jeg kan se dem på min dvd-afspiller. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få underteksterne med på svcd'erne. Jeg har umiddelbart forestillet mig at lægge permanente undertekster på avi-filerne og herefter lave dem om til svcd'er med DeVeDe. Jeg ved bare ikke hvordan man lægger permanente undertekster på avi i linux. Er der nogle der ved hvordan man gør det eller hvordan man laver dem om til svcd med undertekster?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
23. august 2006 - 20:37 #1
Avatar billede autobahn Nybegynder
23. august 2006 - 23:11 #2
Den guide du sendte mig linket på er til windows, så vidt jeg kan se. Jeg bruger linux