Avatar billede badeflue Nybegynder
23. august 2006 - 11:50 Der er 1 kommentar

Teamspeak problemer på mac

Hej. Jeg har lige installeret Teamspeex på min mac (det samme som teamspeak til pc) Mit problem er at når jeg vil joine en channel (i dette tilfælde en channel med mine kammerater) får jeg fejlmeddelelsen "

[11:45:43] This channel uses an unsupported codec: GSM 14.8 Kbit
[11:45:43] You will not be able to hear or send voice until the channel codec is set to a Speex codec

Jeg har søgt en del efter dette codec, men det meste er alt for kompliceret til at jeg fatter det.. Jeg vil derfor høre om nogen ved om man kan hente en opdateret codecs pack til teamspeex, eller om der overhovedet er muligt at få dette codec til at virke på mac'en
Avatar billede egonspock Seniormester
23. august 2006 - 15:50 #1
Hvilken Mac drejer det sig om, hvilket styresystem har den og hvilken version af teamspeex drejer det sig om?
Ved at google, fandt jeg dette link til en Universal binary:
http://www.savvy.nl/blog/
Det lader til at være udviklerens blog, så mon ikke du kan stille spørgsmålet direkte der?