Avatar billede laka Nybegynder
22. august 2006 - 13:29 Der er 8 kommentarer

Live streaming af Ajax - FCK

Er her nogen som kender til en eksisterende side som giver mulighed for at se livestreaming af Ajax - FCK som bliver vist på kanal 5 imorgen. Hvis det ikke er tilfældet, er her så nogen som kan finde ud af at oprette det, således at jeg kan følge med her fra udlandet. Jeg er villig til at betale for det, hvis nogen ser sig i stand til at hjælpe.

på forhånd tak.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
22. august 2006 - 13:37 #1
streamtv.dk har den.....  Men ved egentlig ikke om du skal have dansk ip...
Avatar billede ttopholm Nybegynder
22. august 2006 - 13:39 #2
men prøv at tilmelde dig... der er gratis 3 dags prøve på det.. tror ikke kanal 5 er med i testperioden, men du kan teste om det virker, og derefter opgradere den
Avatar billede laka Nybegynder
22. august 2006 - 13:39 #3
Takker, jeg prøver at kigge nærmere på det !
Avatar billede laka Nybegynder
22. august 2006 - 13:47 #4
Æv. Det kræves dansk ip - prøver at høre om der er noget de kan gøre. Ellers er jeg fortsat vældig interesseret i andre som kan sætte en livestreaming op.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
22. august 2006 - 13:48 #5
Du skal være opmærksom på, at ved selv at sætte en streaming op, bryder du loven med stor sandsynlighed med hensyn til rettigheder osv.
Avatar billede laka Nybegynder
22. august 2006 - 13:54 #6
Jep, jeg ved det... men hvis jeg nu lover at have dårlig samvittighed, og blot skal se den ene kamp - så er jeg stadig interesseret i folk der kan hjælpe.!
Avatar billede ttopholm Nybegynder
22. august 2006 - 14:00 #7
Nu skal jeg ikke stikke en kæp i hjulet, men ifølge exp betingelser er det ulovligt at opfordre til ulovligheder eller lign.

Så umiddelbart vil du ikke få megen hjælp, medmindre de også vil risikere en lukning af deres og din konto
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2006 - 16:45 #8
det er vel også ifølge loven ulovligt at opfordre til ulovligheder.        eller hvad ?  he he