Avatar billede Hr. Thorsted Mester
21. august 2006 - 22:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Huske brugernavn

Jeg er kommet lidt på skideren. Ved en fejl kom jeg til at klikke på nej, da xp spurgte om den måtte huske brugernavnet. Da jeg gerne vil have den til at huske brugernavnet, håber i kan hjælpe mig med at slå det til igen.
Det er i programmet Frontpage, når jeg skal opdatere en hjemmeside, så er det nemlig irriterende at skulle huske både brugernavn og passw.
Med venlig hilsen
Carl Juhl
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. august 2006 - 22:55 #1
bruger navnet er tit navnet på siden, el. ens email... Man vælger det når man opretter siden..?
Hvilken side domæne er det, ..?
Da du altid kan mailen dem, og bede om brugernavn og psw.
Nogle firmaer sender det med posten, pga sikkerhed.
Avatar billede 7degreez Praktikant
21. august 2006 - 23:02 #2
Gå ind i IE og tryk på værktøj og internet indstillinger, derefter fanebladet Indhold og tryk på AutoComplete. Tjek så boksen ud der hedder FOrms...
Avatar billede 7degreez Praktikant
21. august 2006 - 23:07 #3
mener selvfølgelig den der hedder passwords ;)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. august 2006 - 23:10 #4
for han sit brugernavn/paw af det..??
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
22. august 2006 - 07:21 #5
Til 7 degreez:
Det har jeg gjort for længe siden, men det hjælper ikke. Jeg mener selv det er et sted i registreringsdatabasen hvor der er en nøgle som skal have en anden værdi. Spørgsmålet har været stillet i gruppen windows xp, da skærmbilledet jo viser et skilt med en tekst der lyder nogenlunde sådan: Skal windows huske dit brugernavn og password, samtidig kan man krydse af om den skal lade være med at huske flere. I gruppen om windows xp, blev jeg henvist hertil. Desværre er der ikke noget der har kunnet hjælpe endnu.
mvh. Carl Juhl
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
22. august 2006 - 07:23 #6
Jeg fortsætter lige med en kommentar til bartfreak:
Jeg har ikke glemt brugernavn eller password, det er for ikke at skulle skrive det hver gang.
mvh. Carl Juhl
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
26. august 2006 - 08:42 #7
Ingen brugbare løsninger, så tråden lukkes her !!!!!