Avatar billede jtth Nybegynder
20. august 2006 - 21:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke synkronisere trådløst

Har en HP 3715, den vil pludselig ikke sync. trådløst. Kan godt gå på internettet trådløst. Nogen der har et tip.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. august 2006 - 22:02 #1
Personligt har jeg haft irriterende oplevelser med at sætte programmer til at "connecte" til "work" eller "internet".

Min Internet Explorer var f.eks. sat til at connecte til "Internet", mens den trådløse forbindelse var sat op til at fungere som "work".

Dermed forsøgte den at få mig til at definere en ny forbindelse - hvilket jeg så ikke gjorde. Jeg satte blot IE til at forbinde til Work i stedet...
Avatar billede LNG.DK Novice
23. september 2006 - 09:44 #2
som ole siger, kontroller at din sync bruger samme forbidelse (work / internet) som IE gør.
Avatar billede jtth Nybegynder
10. september 2007 - 10:15 #3
Desværre,det vil ikke lykkes uanset hvad jeg gør.
Avatar billede jtth Nybegynder
23. oktober 2007 - 12:08 #4
Lukker, har ikke fået det til at virke