Avatar billede mutti Nybegynder
14. maj 2001 - 20:40 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

C-S Server Admin

Heysa !! *S*

Alle Counter-Strike eksperter tilkaldes *S*
Jeg skal vide hvordan jeg kan køre en C-S Server uden selv at være på serveren? altså ikke funktionen:

Play CS > Internet Games > Greate Game

men en rigtig server i ved!

-------------------------------------------->

Og så en masse admin funktioner?

-------------------------------------------->

--> VIGTIGT <--

Hvordan sætter man gravity op/ned på en server? hvor man selvfølgelig selv er admin

-------------------------------------------->

KH MUTTI *S* :O)
Avatar billede kapla Nybegynder
14. maj 2001 - 20:43 #1
Avatar billede nomiz Nybegynder
14. maj 2001 - 20:47 #2
Når du Creater et game afkrydser du \"Dedicated Server\" i bunden. Så starter du rigtig server i dos.
De mest vigtige admin-funktioner er vel kick, ban, restart, sv_restartround.

Gravity\'en kan du ændre ved at skrive: sv_gravity og en virabel, f.eks. 200 er ikke ret meget, så du flyver!

/vh
Simon
Avatar billede madd Nybegynder
14. maj 2001 - 20:52 #3
Altså, for at starte en server(dedicated) opretter du en genvej på skrivebordet til hlds.exe(i dit hl dir) i stien skriver du (hvis dit hl-dir er C:\\Sierra\\Half-Life\\):

\"C:\\Sierra\\Half-Life\\hlds.exe -game cstrike -port 27016 +maxplayers 10 +map cs_backalley\"

Her sætter du :
Server porten til 27016, med -port 27016
Max. Players til 10 med +maxplayers 10
Map til cs_backalley med +map cs_backalley
Spil til CS med -game cstrike

Så er den stort set køre klar, tryk på Anvend og 2x klik på den nye genvej :)

Gravity:

sv_gravity xxx

xxx er et tal!

/Mattias
Avatar billede madd Nybegynder
14. maj 2001 - 20:53 #4
Se alle admin commands osv. se her:

http://server.counter-strike.net/cscmd.html

/Mattias
Avatar billede mutti Nybegynder
16. maj 2001 - 19:16 #5
Nogle der kan fortælle hvordan jeg får adminmod til at køre?
Avatar billede kapla Nybegynder
16. maj 2001 - 19:23 #6
Avatar billede kapla Nybegynder
16. maj 2001 - 19:27 #7
Her er en guide til adminmod den er desværre på tysk http://www.webclub.gfi.ihk.de/~kastner/files/admin_mod_guide_v2.10_ger.doc
Avatar billede mutti Nybegynder
31. maj 2001 - 12:24 #8
det var en fejl i fik så mange points!!!