Avatar billede gimmer Nybegynder
17. august 2006 - 14:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MCE og skærm et andet sted?

Hej.
Jeg har en MCE maskine stående i stuen og vil i den forbindelse gerne have en skærm tilsluttet i soveværelset... ER der nogen mulighed for at kunne føre et vga kabel ca 30m til soveværelset og ligge i sengen og skifte kanaler osv på maskinen i stuen?
på forhånd tak
vh Lars
Avatar billede gf400 Nybegynder
17. august 2006 - 14:04 #1
tror godt du kan, du kan godt få et vga kabel på 30 meter. men ved ikke om du kan få et øje du kan sætte til din medie center så du kan skifte
Avatar billede jacob_m Nybegynder
17. august 2006 - 14:20 #2
Man kan få nogle fjernbetjeninger som er radiostyret og de skulle gerne kunne række 30 m... også gennem væg.

Men ved ikke om det er MCE godkendte
Avatar billede gimmer Nybegynder
17. august 2006 - 14:38 #3
tak for svarne...
Hmmm Hvor kan jeg se de fjernbetjeninger? Eller alternativt som gf400 skriver hvor kan man købe de øjeer et sted?
vh Lars
Avatar billede gimmer Nybegynder
03. april 2008 - 10:59 #4
Lukket!