Avatar billede hans01 Nybegynder
17. august 2006 - 11:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl efter opload til server

Jeg er sådan set ikke klar over om det er det rigtige sted.

Sagen er jeg har lavet en side i dreamweaver og oploaded siden til serveren, og alt ser fint ud på serveren, men når jeg navigere på siden er den en række sider der ikke kommer frem, følgende svar modtages:Not Found
The requested URL /harley_davidson_financiering.html was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.33 Server at www.harley-davidson-mc.dk Port 80

Er der nogen der har en ide?.

siden er www.harley-davidson-mc.dk
Avatar billede tribalroots Nybegynder
17. august 2006 - 11:47 #1
Dobbelttjek lige at du har en fil ved navn: harley_davidson_financiering.html
liggende i roden af www.harley-davidson-mc.dk. Hvis den ligger i et underbibliotek skal du enten flytte filen eller ændre stien.
Tjek evt. også filnavnet, evt. om den hedder .htm istedet for .html
Avatar billede tribalroots Nybegynder
17. august 2006 - 11:53 #2
Problem fundet:
Da den er case-sensitive skal du huske at bruge store bogstaver i koden, svarende til filnavnet. Omdøb enten i koden til "Harley_davidson_spareparts.html". Eller omdøb selve filen så den hedder harley med et lille h!
Avatar billede hans01 Nybegynder
17. august 2006 - 12:03 #3
Jeps det var lige det, jeg var lige bekymret, da det hele spillede før opload.

Tusind tak
Avatar billede tribalroots Nybegynder
17. august 2006 - 12:19 #4
NP!  ;-)
Avatar billede hans01 Nybegynder
17. august 2006 - 12:28 #5
nu jeg har dig, jeg har lagt det samme billede ind som main_pic, så har jeg rodet lidt med lagene i fireworks. det var min tanke af siden ville cache billedet, kan det kun lade sig gøre med det samme billede?.
Avatar billede tribalroots Nybegynder
17. august 2006 - 13:46 #6
Ik' forstået, kan du prøve at omformulere det Q?
Avatar billede hans01 Nybegynder
17. august 2006 - 14:22 #7
Sorry jeg var lidt for hurtig, jeg forstod det heller ikke selv, tak for hælpen
Avatar billede tribalroots Nybegynder
17. august 2006 - 15:13 #8
Hehehe! rgr that! =)