Avatar billede pustefisken Nybegynder
15. august 2006 - 21:31 Der er 2 kommentarer

Web design

Super web designer søges til minder projekt!
Jeg skal meget snart have lavet design til en medium stor site. Den bliver kodet (af andre) i ASP.NET 2.0 og skal være i luften senest om 3 måneder!

Der er derfor talt om, at der skal laves design – hurtigt. Der er en næsten færdigt site-map.

Jeg vel skyde på at der tale om ca. 60 forskellige sider ialt. Heraf vil en del være af de samme sidetyper. Dog er der ca 5-6 forskellige ’universer’ som evt. kunne have hver deres layout.

Alt i alt en overkommelig opgave som dog skal være færdig hurtig.

Interesseret er meget velkommen til at kontakte mig så vi kan få en forståelse af om det er noget.

Mvh

pocket
Avatar billede trofo Nybegynder
15. august 2006 - 23:32 #1
Hej pocket,

Jeg er meget interesseret i at høre nærmere.

Du er velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk

Du kan se mine referencer på http://trofo.dk/kunder.html

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
16. august 2006 - 09:13 #2
Hej.

www.newravio.com vil gerne tilbyde dig at tage opgaven i vores hænder. Send os gerne en mail til "sales (a) newravio.com" så kan i tage den derfra. Læs også gerne vores company profile, da den giver dig et billede af hvem vi er.