Avatar billede ehodense Nybegynder
13. august 2006 - 18:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Siden kan ikke vises;server ikke fundet el. DNS fejl

Hvorfor kan jeg ikke se www.cph.dk når jeg kan se alle andre internetsider. Jeg anvender Internet Explore v.6,0, men har også prøvet Netscape og Firefox uden held. Jeg har prøvet at deaktivere min Norton Internetsecurity, jeg har sat IE´s sikkerhedsniveau til lav,jeg har prøvet IP adressen for cph, jeg har prøvet en anden DNS server alt uden held.
Kan der ligge noget på min maskine som blokerer for netop denne side, og hvordan retter jeg op på fejlen
Avatar billede jacla Nybegynder
13. august 2006 - 18:59 #1
Så skulle den ligge i karantæne enten i Exploreren eller et antivirusprogram eller en firewall.

Hvis du er kommet til at tilføje den som spam

prøv at pinge den og sæt IP-Adressen (som på min pc er: 194.182.255.50) sæt den direkte ind i browseren og se om siden kommer frem, hvis ja er det din dns.

NB! den skal stå automatisk lige som din IP-Adresse skal. c",)

vh

Jan
Avatar billede ehodense Nybegynder
13. august 2006 - 21:16 #2
Jeg har prøvet at pinge www.cph.dk (min DNS siger også 194.182.255.50) men jeg får 4 linier med "anmodning fik time out" altså 4 sendt modtaget 0
indtil nu altså lige vidt. andre gode forslag??
Avatar billede jacla Nybegynder
13. august 2006 - 21:32 #3
Kan du se siden når du indtaster 194.182.255.50 i Adresse feltet i IE6 ???

Har du en anden PC du kan sætte op og se om det samme sker med den ?

vh

Jan
Avatar billede ehodense Nybegynder
14. august 2006 - 13:29 #4
Hi Jan
Nej desværre, der er ikke forskel på om jeg benytter  www.cph.dk el 194.182.255.50,
og jeg har ingen anden PC, men mine bekendte har ingen problemer med siden.Min internetforbindelse går gennem TDC´s weebspeed, og jeg har prøvet at erstatte min DNS server med en anden som jeg ved virker på en anden maskine, men det hjalp heller ikke.
Kan det være noget med min windows reg.database som blokerer. Jeg har godt nok ikke megen viden hvordan den fungerer, der er jeg på gyngende grund.
vh
Erik
Avatar billede jacla Nybegynder
14. august 2006 - 13:44 #5
Bruger du router, som du evt. kan "resestte" ?

Det kan også være din ISP'er der har lukket siden eller har en fejl.
Avatar billede ehodense Nybegynder
14. august 2006 - 17:47 #6
Jeg har fået en bekendt som bruger samme ISp´er som jeg til at åbne siden uden problemer. JUHUU efter at have resat min router og modem kom jeg på den famøse side.
Du er dagens mand her i huset.
Avatar billede jacla Nybegynder
14. august 2006 - 18:28 #7
Glæder mig at du fik siden frem c",)

vh

Jan
Avatar billede ehodense Nybegynder
14. august 2006 - 18:30 #8
Hi Jan
Jeg er ny bruger her hvordan får du overført de points du i så høj grad har fortjent
I øvrigt tak for hjælpen
Erik
Avatar billede ehodense Nybegynder
14. august 2006 - 18:34 #9
Jeg går herefter ud fra at du får alle pointene
Avatar billede jacla Nybegynder
14. august 2006 - 18:57 #10
Det gør du ved at makere mit navn, og vælg Accepter. Det drællede også mig i starten

c",)

Du kan se at der i debatten kommer til at stå Accepteret svar jacla

vh

Jan
Avatar billede jacla Nybegynder
14. august 2006 - 19:02 #11
Avatar billede jacla Nybegynder
14. august 2006 - 19:05 #12
Avatar billede jacla Nybegynder
14. august 2006 - 20:04 #13
Jeg takker mange gange :)

vh

Jan