Avatar billede player1 Nybegynder
12. august 2006 - 22:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kode på mapper

Jeg mangler et program til at låse mapper med. Hvad kan i anbefale? det skal være gratis og pålideligt.

Jeg kan ikke bruge FolderAccess (som oftest anbefales). Har brugt den et styke tid, men fungere pludselig ikke længere (når jeg låser en mappe, bliver den til Kontrolpanel-ikon :/)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
12. august 2006 - 23:16 #1
Jeg har gode erfaringer med Encryptonclick http://www.2brightsparks.com/freeware/freeware-hub.html

Nede midt på siden.
Avatar billede player1 Nybegynder
12. august 2006 - 23:40 #2
Hmm..., når jeg vælger mappen jeg vil sætte kode på sker der det, at den sætter kode på alle mapperne inde i den???

Altså Jeg har en mappe. I den er flere andre mapper. Jeg vil ikke låse mapperne inde i, men mappen de er i! Kan den ikke det. Syntes ellers det er mere logisk.
Avatar billede player1 Nybegynder
12. august 2006 - 23:43 #3
Har lige forsøgt med en anden mappe. Hvis der er flere mapper inde i hinanden, går den konsekvent efter de inderste.

Det kan jeg ikke bruge. Jeg vil låse den yderste - og dermed formene adgang til dem indeni.
Avatar billede player1 Nybegynder
12. august 2006 - 23:47 #4
Er der ikke andre der kan anbefale et sådant program?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
12. august 2006 - 23:56 #5
Hmm, det er vist ved at være længe siden jeg prøvede dt program, sorry. Der er også det her, men jeg kender det ikke http://www.topshareware.com/PalmTree-download-11684.htm
Avatar billede player1 Nybegynder
14. august 2006 - 00:03 #6
Er der virkelig ingen der kan anbefale et sådant program???
Det skal som nævnt være gratis og pålideligt.
Avatar billede player1 Nybegynder
14. august 2006 - 04:17 #7
Nå, det er åbenbart for simpelt et problem, til at der er nogen der gider beskæftige sig med det.
Det er nu ikke simpelt for mig. Så ville jeg ikke spørge.
Avatar billede player1 Nybegynder
14. august 2006 - 04:35 #8
Avatar billede player1 Nybegynder
15. august 2006 - 04:04 #9
Tak til alle for hjælpen!!!