Avatar billede gurly Praktikant
12. august 2006 - 22:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre embed html kode for flash video på hjemmeside

Jeg har indsat følgende html kode på min hjemmeside
der kommer så en video på siden som den henter fra google video
men flash playeren giver ikke mulighed for fuld screen,
kan man ændre noget i koden så den kan spille fuld screen ?

<embed style="width:400px; height:326px;" id="VideoPlayback" type="application/x-shockwave-flash" src="http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-1939770771670852089&hl=en"> </embed>
Avatar billede gurly Praktikant
12. august 2006 - 22:56 #1
Hmm nu tog den jo noget af koden som et link det var ikke meningen, klikker man på linket bliver det jo noget større, men ikke rigtig fuld screen
Avatar billede gurly Praktikant
13. august 2006 - 04:05 #2
Jeg kan jo lægge link til ny side hvor jeg så har ændret i størrelsen i koden

<embed style="width:732px; height:574px;" id="VideoPlayback" type="application/x-shockwave-flash" src="http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-1939770771670852089&hl=en"> </embed>

men får man en explorer til at åbne uden alt det for oven (adresselinie osv)

for at viseoen spiller skal man klikke på den for at aktivere den
(ellertrykke mellemrum eller enter)
og derefter klikke på start
hvordan får man den til at starte selv ?
Avatar billede gurly Praktikant
18. august 2006 - 12:09 #3
spørgsmålet lukkes og sættes op på ny med deverse ændringer