Avatar billede Slettet bruger
12. august 2006 - 18:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bør jeg have større / andet webhotel?

Hej eksperter..

Jeg har lavet et ret stort site med både galleri (Hvor man selv kan oprette og uploade billeder), Stort forum, stort markede, Artikler, venneforhold mellem brugere og meget meget mere...

Jeg har så købt et webhotel hos web10 (Windowspakken) med en MySQL Database. Men nu hvor jeg lige har åbnet sitet kommer der en fejl (som ikke har været der før) med noget i retning af: MySQL has gone away..

Der er ingen som giver svar på hvad det kan være her inde på Eksperten.
Men er det ualmindeligt at have et almindeligt webhotel til 9kr i måneden når man har sådan et stort website ?
Avatar billede leif Seniormester
12. august 2006 - 18:44 #1
Hvor mange besøgende har du ?

MySQL has gone away tyder på problemer med MySQL serveren.
Avatar billede leif Seniormester
12. august 2006 - 18:45 #2
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2006 - 18:52 #3
jeg ved ikke hvor mange besøgende der var.. men første gang jeg åbnede for mit site kom der ca. 50 brugere inden for det første kvarter..

og så kom den fejl der..
så lukkede jeg sitet igen for at finde fejlen, og da det havde været lukket i 10 min var fejlen væk igen.. så prøvede jeg at indeksere lidt mere og sådan og udgav det igen men det samme skete..

(Når jeg skriver lukker sitet og åbner sitet betyder det at jeg laver index om, men sitet stadig ligger på serveren så jeg kan teste)
Avatar billede leif Seniormester
12. august 2006 - 21:57 #4
Nu kan jeg ikke se siden, men som du kan læse på linket kan det være en SQL sætning som tager for lang tid eller andet !
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2006 - 00:11 #5
Jamen er der et Limit på hvor lang tid en forespørgelse må være ?..

Og hvor lang tid er dette ?
Avatar billede leif Seniormester
13. august 2006 - 00:19 #6
Prøv at læs linket
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2006 - 14:43 #7
lukker