Avatar billede sunero Nybegynder
11. august 2006 - 11:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Reporting Services login problem

Hejsa,

Jeg er ret newbie på Reporting Services. Mit spørgsmål er?

Jeg er log'et ind på vores 2003 domæne med mit brugernavn, og når jeg vil åbne siden http://server/reports/ for at se mine rapporter, beder den om brugernavn og password. Burde IIS'en ikke automatisk kunne gendkende min bruger og logge mig ind automatisk?

Min IIS, AD og SQL er på samme server.
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
16. august 2006 - 10:53 #1
Har du husket at gå ind i Reporting Services configuration?

Jeg sidder desværre ikke med en SQL Server 2005 lige nu, så jeg husker ikke navnet 100% rigtig, men når du kigger på programmer som bliver installeret med SQL Server 2005 (og ReportingServices), findes der et configuraiton utility for Reporting Services, som det er vigtig at du kører. Jeg havde selv en del problemer, inden jeg læste installationsvejledningen, og fant ud af at jeg skulle køre dette utility inden jeg brugte Reporting Services.
Avatar billede sunero Nybegynder
17. august 2006 - 15:34 #2
Jeg har kørt denne utility
Avatar billede sunero Nybegynder
25. oktober 2006 - 22:23 #3
lukker