Avatar billede rbb Praktikant
10. august 2006 - 19:30 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Udvikling af hjemmeside

Jeg har brug for at få en prisidé på hvad det skal koste at lave et web hvor der (p.t.) er defineret følgende ønsker:

Jeg er ved at drøfte ønskerne med organisationen, og forventer at dette skal startes op i løbet af september måned 2006.

1. Siden skal tiltrække og fastholde personer, som har et ønske om at bibeholde et fællesskab. Der skal derfor kunne oprettes et antal forum hvor de kan oprette sig som brugere og holde kontakt inden dette definerede fællesskab.
2. Siden skal primært opbygges ved hjælp af databaser, således at der er mulighed for en stor grad af decentral vedligeholdelse og opdatering. Således skal det være muligt for, at kunne lægge informationer på siden (evt. egen WEB-område), f.eks. nyheder og aktiviteter samt opdatering af navnlister.
3. Nyt visuelt design.
4. Baseres så vidt muligt på nyeste teknologi, idet efterfølgende vedligeholdelse med Microsoft Frontpage foretrækkes.
5. Efterlysninger (skal kunne vedligeholdes af den der har oprettet den – registrering – åbning af ”konto”).
6. Det skal sikres mod ”spamrobotter” evt. vha. ”word verifikation”
7. Der skal være mulighed for, at udtrække oversigter f.eks. aktiviteter for et specifikt område.
8. Alle oplysninger på de nuværende sider skal bibeholdes.
9. Der laves også en lukket del på hjemmesiden, hvor adgang skal ske via en centralt styret database på sitet – hvor der skal ske en godkendelse af brugere før oprettelse. Brugere skal kunne anmode om adgang via webbet.

-----

Tilbagemeldinger er meget velkomne!
Avatar billede danish1977 Nybegynder
11. august 2006 - 08:27 #1
kig på www.phpfusion.dk - et godt gedigent CMS med dansk håndbog og vejledning. Systemet ligner det du ser på siden.
Det er ContentManagementSystem - CMS - og alt kan foregå direkte fra siden. CMS'er af den slags indeholder alt til dit brug, fora, downloads, links, artikler oma.

Alternativt, så kig på www.opensourcecms.com og find nogt der passer til dig.

Hvis interesseret i hjælp til PHP Fusion, så send mig en mail på soeren [at]mit-sted dot dk.
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
11. august 2006 - 16:49 #2
Ellers så vil vi fra NewRavio.com gerne påtage os jobbet. Tag dig gerne tid til at læse vores profil, så du kan få en bedre forståelse for hvem vi er og hvad vi kan. Jeg beklager siden kun findes på engelsk, men det er grundet at ledelsen ønsker at fokusere internationalt.

Vi kan tilbyde vores helt egen CMS løsning, som kan tilpasses 100% efter behov.

Kontakt os gerne på: sales{at}newravio.com - da jeg ikke står for projektledelse. Der igennem kan vi også give dig en konkret pris.
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
13. august 2006 - 13:31 #3
Kan forstå vi aldrig har hørt noget fra dig? Har du fået videregivet opgaven?
Avatar billede rbb Praktikant
13. august 2006 - 15:16 #4
hardwaretweaker: Beklager at jeg ikke har fået skrevet tilbage, men da jeg ikke kender til CMS skulle jeg lige undersøge hvad det faktisk er... Yderligiere er jeg igang med at drøfte mulighederne med organisationen i forhold til deres ønsker - og vurderer, at det bestemt er en mulighed, og I får mulighed for at komme med et bud på opgaven.
-----
danish1977: Tak for link - det er udmærket grundlag for at finde ud af mulighederne, som jo nærmest synes uendelige...
-----
Jeg vender tilbage i begyndelsen af næste uge.
Avatar billede danish1977 Nybegynder
13. august 2006 - 17:04 #5
Et svar til evt. brug :o)
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
18. august 2006 - 19:18 #6
Er tråden død?
Avatar billede rbb Praktikant
19. august 2006 - 11:08 #7
Organisationen er ikke klar på deres behov og ønsker, så lige nu står situationen lidt i stampe - så tråden er vel "død" p.t. Hvis du lægger et svar, så fordeler jeg point mellem dig og danish1977.
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
19. august 2006 - 11:48 #8
Svar
Avatar billede mogensjoergensen Nybegynder
02. september 2006 - 21:23 #9
hej rbb

Har i fundet ud af noget ?
Jeres behov minder en del om den andelsboligorganisation jeg lige har hjulpet på vej :

http://www.yff.dk/

Mulighederne er de samme som du nævner og det er lavet i postnuke.
Du kan eventuelt kontakte mig på :

findafriend@findafriend.dk

Mvh

Mogens Jørgensen