Avatar billede leif Seniormester
10. august 2006 - 16:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP register_globals på IIS

Hej,

Hvordan kan jeg på et enkelt Website sætte Register_Globals til 1 i stedet for som standard 0 ?

Normalt ville jeg jo gøre det med en .htaccess på en Apache, men det virker jo ikke på IIS.

Hjælp hvad gør jeg ?

/Leif
Avatar billede gallabef4 Nybegynder
10. august 2006 - 16:27 #1
Du skal blot drysse en knivspids frisk ingefær ud over dine RAM! Så skal du se Register_Globals til 1 i stedet for som standard 0, så det basker langt ned ad væggene!
Avatar billede leif Seniormester
10. august 2006 - 17:54 #2
Øhhh ?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
11. august 2006 - 11:20 #3
Changing PHP configuration via the Windows registry
When running PHP on Windows, the configuration values can be modified on a per-directory basis using the Windows registry. The configuration values are stored in the registry key HKLM\SOFTWARE\PHP\Per Directory Values, in the sub-keys corresponding to the path names. For example, configuration values for the directory c:\inetpub\wwwroot would be stored in the key HKLM\SOFTWARE\PHP\Per Directory Values\c\inetpub\wwwroot. The settings for the directory would be active for any script running from this directory or any subdirectory of it. The values under the key should have the name of the PHP configuration directive and the string value. PHP constants in the values are not parsed. However, only configuration values changeable in PHP_INI_USER can be set this way, PHP_INI_PERDIR values can not.
Avatar billede leif Seniormester
02. oktober 2006 - 19:30 #5
ttopholm -> Det blev aldrig aktuelt da vi skiftede til en Linux løsning i stedet for. Men smid et svar.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
02. oktober 2006 - 19:37 #6
svar her