Avatar billede exert Nybegynder
10. august 2006 - 11:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nyt dokument for hver post i brevfletning

Jeg har et brev på 4 sider som skal brevflettes og printes.
Side 1 skal printes fra magasin 2 og side 2,3 og 4 fra magasin 3. Printerne kan ikke indstilles til at printe hver 4 side fra magasin 2 kun den første side (og sidste men ikke vigtigt her) i et dokument kan printes fra et andet magsin.
Spørgsmålet er om man kan indsætte noget kode så hver post bliver opfattet som et nyt dokument. Når jeg fletter til udskrift bliver det opfattet som et enkelt dokument og det er kun den første side der skrives fra magasin 2. Det samme sker naturligvis når jeg fletter til et nyt dokument.
10. august 2006 - 12:06 #1
Hvilken version af Word anvender du?

Det burde virke for der indsættes sektionsskift efter hvert post ved brevfletningen, og sidenummereringen starter forfra.

Har lige checket med Word 2003, og der fungerer det fint med første side i hvert dokument fra særlig bakke.
10. august 2006 - 12:08 #2
.... uanset om jeg fletter direkte til print eller til et nyt dokument.
10. august 2006 - 12:11 #3
Har du valgt brevbakker i dit standardbrev FØR fletningen?
Avatar billede exert Nybegynder
10. august 2006 - 12:39 #4
Word 2003

Den laver en ny sektion for hver post det er rigtigt, men det opfatter printeren (Xerox Workventre Pro C2128) altså ikke som et nyt dokument.

Jeg vælger brevbakker i printerens egenskaer i forbindelse med udskriftdialog-boksen.
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
10. august 2006 - 12:50 #5
Jeg har haft et lignende problem engang. Lav en skabelon, der printer 1. side fra magasin 2, og resten i magasin 3. Efter du har flettet kan man komme ud for at Word "glemmer" hvilken skabelon den er i. Vælg en anden skabelon via menuen Funktioner, Skabeloner og tilføjelsesprogrammer, og derefter tilbage igen. Det virker underligt, men har virket hos mig.
Avatar billede exert Nybegynder
10. august 2006 - 12:56 #6
erikjuul du satte mig på rette spor derfor får du point. Jeg havde ikke sat indstillingerne i sideopsætning, fordi magasinerne på printerne var brugerdefineret og derfor vil den ikke printe med mindre de er valgt fra udskriftboksen. Jeg har nu sat magasinerne til standard og så kan man godt bruge sideopsætning i word til at bestemme magasin.
Avatar billede exert Nybegynder
10. august 2006 - 12:57 #7
Så hvis du lige vil komme med et svar, så jeg kan gi dig point.
10. august 2006 - 13:08 #8
OK, ja det slog mig at det var en mulighed.