Avatar billede Slettet bruger
09. august 2006 - 14:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Drawing failed

Hej eksperter..
Jeg har uploadet nogle billeder via ftp (bare windows standard console ftp).. Men det er som om, de er blevet beskadiet, på den ene eller anden måde.

Når jeg åbner et billed i Windows Picture And Fax Viewer, står der bare "Drawing Failed".. Dette er tilfældet med alle disse billeder..

Det er taget med meget høj kvalitet, ved ikke om det kan have noget at side?..

Foruden er det JPG

KSvendsen ;=)
Avatar billede jacla Nybegynder
10. august 2006 - 14:28 #1
Har du overført billderne fra et kamera ? hvis ja med eller uden kabel ? (bedst med kabel)

Du kan prøve at koventerer dem til TIFF, eller prøve at gemme dem i en anden mappe.

vh

Jan
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2007 - 14:35 #2
har opgivet.