Avatar billede apollon55 Nybegynder
09. august 2006 - 01:25 Der er 1 løsning

pludelig underligt skærmbillede

kære eksperter.

mens jeg spillede et computerspil gik min skærm pludselig i sort - jeg genstartede computeren og så var mit skærmbillede fuldstændig mystisk. Det er rykket lidt ind fra højre og der er en mørkegrå kant omkring billedet og helt ude til højre er der et par cm der er helt sort. selve billedet er "uskarpt" idet der er lysegrå vandrette linjer for hver 2. millimeter - det er lidt svært at beskrive...  jeg ved ikke hva der lige er sket og hva jeg kan gøre ved problemet.
hvis jeg går ind i et spil så bliver skærmen fuldstændig normal igen...
(jeg har prøvet at koble en anden skærm til uden at dette løste problemet. jeg har også prøvet at ændre i opløsningen på skrivebordet uden held..)  hjæælp....

mvh Apollon

ps. håber jeg har beskrevet problemet godt nok, for det er rimelig svært at beskrive.
Avatar billede apollon55 Nybegynder
09. august 2006 - 01:29 #1
har selv løst problemet...  fik øje på at den automatisk havde slået min hertz ned på det minimale... underligt - hvorfor den har gjort dét ved jeg ikke, men jeg smed den op på 75 hertz og nu ser alt normalt ud igen...  mystisk , men mega dejlgt at det virker igen... så får ikke brug for ekperthjælp alligevel...