Avatar billede nharding Nybegynder
08. august 2006 - 17:25 Der er 6 kommentarer

Windows XP Velkomstside

Hej

Jeg har siddet og rodet lidt med dette problem.

Når jeg starter min pc, kommer jeg automatisk til Windows's Velkomstside hvor mit brugernavn står (med et logo af en grim frø) og jeg kan klikke på det Logo og derved komme ind i windows.

Før i tiden sprang den denne velkomstside over, og gik direkte ind på skrivebordet. Jeg ville høre om der er et sted jeg kan ændre denne option, så jeg kommer direkte ind i windows istedet for at skulle se på velkomstsiden og klikke mig ind.

Jeg har været "Brugerkonti" menuen igennem i kontrolpanelet uden nogen for for held.

mvh
niklas
Avatar billede nharding Nybegynder
08. august 2006 - 17:28 #1
Og det er højst sansynligvis Microsoft.net programmet der laver rod i den.
Avatar billede hldc Nybegynder
08. august 2006 - 17:35 #2
Avatar billede nharding Nybegynder
08. august 2006 - 17:47 #3
mange tak :)
Avatar billede nharding Nybegynder
08. august 2006 - 17:59 #4
Nu har jeg lige afprøvet det, meeeen... der er tilsyneladende 2 brugere oprettet "min" og "administrator" hvis jeg følger instrukserne fra dit link, logger den rigtig nok automatisk ind uden velkomstsiden, men den går ind via "administrator" kontoen og ikke min egen, og det er ikke muligt at slette administrator kontoen, så jeg kun har mit eget brugernavn stående som det eneste.

nogen ide om hvordan jeg løser dette?
Avatar billede hldc Nybegynder
08. august 2006 - 18:42 #5
slet bruger "min"  læs om det under kontrolpanel-brugerkonti-  lær om...  sletning af din egen konti
Avatar billede hldc Nybegynder
08. august 2006 - 18:43 #6
Der skal altid være en administrator konti