Avatar billede norphf Nybegynder
08. august 2006 - 14:33 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

D-shell stik

Hej

Jeg har en gammel skærm, IBM 9513-DG1, som bruger et underligt for for stik. ved at søge på IBM ligner det at stikket hedder et D-shell analog.
Nogle der ved om det er muligt at få en omformer til DVI eller VGA?

/nOrphf
Avatar billede darrich Novice
08. august 2006 - 14:53 #1
D-shell analog = er et helt standrad DB-15 stik som bruges til svga, vga.

ja, man kan godt få en konverter fra DB-15 til DVI eller den anden vej, dog afhængig af at analog er understøttet i DVI stikket.

DVI-D (digital only)
DVI-A (analog only)
DVI-I (digital & analog)
Kig i din manual til grafikkortet, hvis det er DVI på kortet du vil lave om til D15. De fleste nyere grafikkort har DVI-I.

Adapterstik eller kabel kan fås ved de fleste forhandlere, herunder www.computercity.dk
Avatar billede norphf Nybegynder
10. august 2006 - 22:06 #2
Har været inde i et par butikker, der er ikke nogle der har det.
Det er et 30 pins stik.
Hvis du stadig mener at det kan fåes hos de fleste forhandlere, kan du så ikke finde et link, tak
Avatar billede darrich Novice
14. august 2006 - 14:16 #3
Har gravet lidt dybere...du skal have det ved IBM..

Det skulle være denne skærm
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=VLAR-3WUK4Y

Når man klikker på Service parts havner man her
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-4EBR6P

Det er dette kabel du skal have fat i.
T55D S/B (LCD) Video Cable (black) FRU  21L4508  9513-DG1

Bemærk Partnumber: 21L4508

Skriv til reservedele@dk.ibm.com
Avatar billede norphf Nybegynder
14. august 2006 - 16:39 #4
Kanon, tak.